Gali! Bent jau naujojo „Opel Frontera“ atveju – šio modelio hibridinės (GS komplektacijos) ir pigiausios visiškai elektrinės versijos kainų skirtumas siekia vos 750 eurų. Netikite? Apsilankykite artimiausiame „Stelauto“ salone ir įsitikinkite patys. Be to, rasite ir kitą „Opel“ miesto visureigių naujieną apdovanojimų pelniusį antrosios kartos „Grandland“ modelį.

Pirmosios dvi „Opel Frontera“ kartos buvo gaminamos 1991–2004 metais tai buvo tikri visureigiai, glaudžiai susiję su Japonijos gamintojo „Isuzu“ modeliais „Amigo“, „MU“ ir „Rodeo Sport“. Po dvidešimties metų pertraukos „Opel“ nusprendė sugrąžinti šį modelio pavadinimą, pristatydama miestui pritaikytą hečbeką, sukurtą ir pagamintą Vokietijoje.

Padarykime elektromobilius įperkamesnius!
„Opel“ pažadėjo, kad nuo šių metų kiekvienoje modelių linijoje bus bent viena visiškai elektrinė versija. Todėl ir „Frontera“ siūloma tiek su hibridine, tiek su elektrine pavara. Hibridiniame variante naudojamas 1,2 l benzininis variklis, dviejų sankabų automatinė DSG pavarų dėžė ir elektrinis variklis. Šis derinys siūlomas dviejų galingumų: 74 kW (101 AG) ir 100 kW (136 AG). Abiem atvejais gamintojas deklaruoja vidutines degalų sąnaudas 5,3 l/100 km (pagal WLTP), o vidutinė CO₂ emisija siekia 122 g/km (WLTP). Silpnesnė versija iki 100 km/h įsibėgėja per 10,5 s, o galingesnė 1,5 s greičiau. Pigiausio hibridinio modelio kaina yra 22 800 eurų.

Elektrinis „Frontera“ išvysto 83 kW (113 AG) galią, iki 100 km/h įsibėgėja per 10,6 s, o 44 kWh talpos akumuliatorius leidžia vienu įkrovimu nuvažiuoti iki 303 km (pagal WLTP). Taigi, dinamiškumo požiūriu elektrinis „Frontera“ yra panašus į pigesnį hibridą, o ir kainų skirtumas nedidelis.

Penkiavietis ar septynvietis automobilis?
Šis 4385 mm ilgio automobilis siūlomas dviejų komplektacijų – EDITION ir GS. Standartiškai tai penkiavietis automobilis, tačiau GS komplektacijoje už 800 € galima užsakyti trečią sėdynių eilę, paverčiančią jį septynviečiu. Elektrinio „Frontera“ atveju kainų skirtumas tarp komplektacijų siekia 2200 €, o pasirinkus GS lygį galima rinktis dviejų spalvų kėbulą (baltas arba juodas stogas) be jokio papildomo mokesčio.

GS komplektacijoje taip pat yra automatinė klimato kontrolė, elektra valdomi veidrodėliai, LED galiniai žibintai, 10 colių lietimui jautrus ekranas, pramogų sistema ir kita įranga. Priekiniai ir galiniai parkavimo jutikliai, galinio vaizdo kamera, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, tamsinti galiniai šoniniai langai ir galinis stiklas – visa tai įtraukta į komplektaciją. Iš pradžių „Frontera“ bus siūlomas tik oranžinės spalvos, o kitų spalvų pasirinkimas kainuos papildomai 500 €. Bagažinės talpa penkiaviečiame modelyje nuo 460 iki 1600 litrų. Ant stogo galima montuoti palapinę, stogo laikiklių keliamoji galia siekia iki 240 kg. Automobilio gamintojo garantija 5 metai (elektromobilių akumuliatoriui – 8 metai). Elektrines versijas jau galima užsisakyti, o pirmieji klientai automobilius turėtų gauti vasaros pradžioje.

Auksinio vairo nugalėtojas
„Stelauto“ salone jau nuo sausio mėnesio galima susipažinti su naujuoju apdovanojimus pelniusiu modeliu – antrosios kartos „Opel Grandland“ (Vokietijos „Auksinio vairo 2024“ nugalėtojas iki 50 000 € kainuojančių automobilių kategorijoje). Lietuvoje kainos prasideda nuo 29 750 €, o modelį atpažinti padeda ištisinė LED juosta tarp dienos šviesų žibintų ir šviečiantis „Opel Blitz“ logotipas centre (GS ir GSE komplektacijose).

Kaip ir „Frontera“, „Grandland“ taip pat siūlomas elektriniu pavidalu. Elektrinės versijos siūlomos trimis galios lygiais: 157 kW (214 AG), 169 kW (230 AG) ir 236 kW (321 AG) bei trimis skirtingų talpų akumuliatoriais (73, 82 ir 97 kWh). Pigiausias elektrinis „Grandland“ vienu įkrovimu įveikia bent 523 km, o su didžiausiu akumuliatoriumi net iki 680 km (WLTP). Hibridinė sistema su 6 laipsnių automatine pavarų dėže išvysto 100 kW (136 AG), o įkraunama hibridinė sistema su 7 pavaromis 143 kW (194 AG). Pastarosios degalų sąnaudos vos 0,8 l/100 km, o vien elektra galima įveikti bent 87 km.

Automobilių pasirinkimas – Opel – StelAuto