„Citroën“ pristato ELO – koncepcinį automobilį, žymintį naują prekės ženklo vizijos etapą. Tai 2022 m. pristatyto projekto OLI idėjų tęsinys, skirtas tyrinėti ateities mobilumo kryptis. ELO įkūnija „Citroën“ vertybes: drąsą, kūrybiškumą, išradingumą ir dėmesį žmonių gerovei. Jis sukurtas prisitaikyti prie greitai kintančio pasaulio, siūlyti patogų, prieinamą ir atsakingą judumą bei tapti erdviu palydovu įvairiuose gyvenimo etapuose.

Erdvė, kuri prisitaiko prie žmogaus

ELO tyrinėja naują požiūrį į automobilio erdvę ir funkcionalumą, paremtą nuo pat pagrindų elektromobiliams sukurta architektūra. Kompaktiškas, vos 4,10 m ilgio automobilis pasižymi neįprastai talpiu interjeru, todėl tampa tarsi „maži namai ant ratų“. Salono erdvė yra modulinė ir pritaikyta skirtingiems gyvenimo ritmams – nuo kasdienių kelionių iki šeimos veiklų, darbo ar spontaniškų išvykų.

ELO kurtas vadovaujantis principu, kad automobilis turi prisitaikyti prie žmogaus, o ne atvirkščiai. Standartinėje versijoje įrengtos keturios sėdynės, o vairuotojo vieta yra centre, užtikrinant išskirtinį matomumą per 180° priekinį stiklą. Vairuotojo sėdynę galima pasukti, o prireikus aktyvuoti dar dvi papildomas vietas – iš viso automobilyje gali keliauti šeši žmonės. Be to, salonas gali virsti miegamąja erdve dviem asmenims, namų kino sale ar mobiliu darbo kabinetu.

Kūrybiniai sprendimai: „Citroën“ + „Decathlon“ + „Goodyear“

„Citroën“ dizaineriai kartu su „Decathlon“ ir „Goodyear“ kūrė naujas medžiagas bei funkcinius sprendimus:

  • „Decathlon“ prisidėjo kuriant lauko veikloms pritaikytus aksesuarus ir „Dropstitch“ technologijos čiužinius.

  • „Goodyear“ sukūrė išmaniąsias padangas, tinkamas įvairioms dangoms ir skirtingoms važiavimo situacijoms. 

Dizainas, kuriame dera žaismingumas ir praktiškumas

ELO išsiskiria energinga, ryškiai oranžine spalva, kuri kinta priklausomai nuo apšvietimo ir pabrėžia žaismingą koncepcijos charakterį. Net 4,5 m² stiklo plotas sukuria šviesų, atvirą ir jaukų interjerą.

Salone atsisakyta tradicinio prietaisų skydelio – visa informacija projektuojama ant permatomo paviršiaus per visą priekinio stiklo plotą. Vairas, įkvėptas legendinio 1955 m. „Citroën DS“, gerina matomumą ir sustiprina futuristinį pojūtį.

Maksimalus moduliškumas

Automobilio moduliškumas – vienas pagrindinių ELO akcentų:

  • Galinės trys vienodo dydžio sėdynės nulenkiamos ir išimamos, jas galima naudoti kaip lauko kėdes.

  • Po antrosios eilės sėdynėmis slepiasi dar dvi papildomos sėdimos vietos.

  • Durys atsidaro priešingomis kryptimis, o centrinio statramsčio nėra.

  • Plokščios grindys leidžia laisvai judėti salone.

Trys naudojimo režimai: REST, PLAY, WORK

REST – salonas virsta poilsio erdve, miegamuoju ar kino sale. „Dropstitch“ čiužiniai išimami iš bagažinės ir pripučiami integruotu kompresoriumi.

PLAY – automobilis tampa bazine laisvalaikio stotele lauke: nuimamos sėdynės, stogeliui skirti kabliukai, laisvalaikio įranga ir V2L funkcija elektriniams prietaisams.

WORK – mobilus biuras su pasukama vairuotojo sėdyne, ištraukiamu staliuku ir projekcijos ekranu vaizdo konferencijoms.

Tvarumas – ELO kūrimo ašis

ELO sukurtas naudojant perdirbtas ir lengvai perdirbamas medžiagas bei sumažintą komponentų kiekį. Patvarus, lengvas išplėstas polipropilenas ir salone naudojamos dėžutės, pagamintos iš OLI projekto metu likusių tekstilės atliekų, atspindi „Citroën“ siekį mažinti poveikį aplinkai.

Copyright FRED DE PONTCHARRA @ ContinentalProductions