2023-ieji – ypatingi metai „Opel” elektrifikavimo srityje. Jau šiandien elektrifikuotų ne mažiau kaip 15 šios markės modelių. Prieš kelis mėnesius pradėta prekiauti naująja „Opel Corsa Electric”, taip pat naująja „Astra Electric” ir naująja „Astra Sports Tourer Electric” – vienu pirmųjų visiškai elektrinių universalų rinkoje. Ne mažiau elektrifikuotas buvo ir „Opel” pasirodymas Miunchene vykusioje IAA mobilumo parodoje rugsėjo mėnesį. Svarbiausias akcentas buvo vizionieriškas „Opel Experimental”, kuriame „Opel” pateikė įžvalgų apie prekės ženklo ateitį ir būsimus modelius.

Dar daugiau aistrų ir įspūdžių „Opel” sukėlė trečiąjį ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSe” sezoną – pirmoji pasaulyje elektrinių vienatūrių ralio taurė. DMSB 2023 m. tvarumo apdovanojimas ir specialus meninis automobilis išrinktas „Opel Corsa Rally Electric”, kurį sukūrė Elisa Klinkenberg. Ne mažiau unikalus ir „Opel Rocks e-XTREME”, sukėlęs sąmyšį visur, kur tik pasirodydavo.

Taip pat elektriniai naujausi „Opel” lengvųjų komercinių automobilių modeliai – neseniai pristatyti „Opel Combo”, „Vivaro” ir „Movano”. Prekės ženklas su „Blitz” ir toliau laikysis aiškios krypties 2024 m., kai „Opel” švęs tolesnius elektrifikuojančius įvykius ir 125 metų automobilių gamybos sukaktį.

„Opel” generalinis direktorius Florianas Huettlas: „Mes siekiame, kad mobilumas būtų elektrinis, paprastas ir įdomus. Vien tik IAA mobilumo parodoje pristatėme tris novatoriškas pasaulines premjeras – vizionieriškąjį „Opel Experimental”, naująjį „Astra Sports Tourer” ir naująją „Corsa Electric”.”

Dinamiška 2023 m. pradžia: „Opel GSe” modeliai pateisina savo vardą

Metų pradžioje buvo galima užsisakyti „Opel” GSe modelius („Grand Sport electric”). „Astra GSe”, „Astra Sports Tourer GSe” ir „Grandland GSe” turi specialią važiuoklę su KONI FSD (Frequency Selective Damping) technologija ir kaip aukščiausios klasės „Plug In” įkraunami hibridai su iki 221 kW/300 AG sistemos galia ir 520 Niutonmetrų didžiausiu sukimo momentu pasižymi itin geromis eksploatacinėmis savybėmis (degalų sąnaudos pagal WLTP1: 1,3-1,2 l/100 km, CO2 emisija 30-27 g/km). Dėl šio unikalaus derinio „Opel” GSe modelių vairuotojas ir keleiviai gali keliauti sportiškai, dinamiškai ir atsakingai.

Naujoji geriausiai parduodamo „Opel Corsa” versija parodo, kaip tvarus, 0 % taršus mobilumas gali būti naudojamas ir mažų automobilių rinkos segmente. Kaip buvo galima įsitikinti IAA mobilumo parodoje, dizaineriai padarė „Corsa” dar modernesnę ir dar stilingesnę. Ryškiausias išorės bruožas – nepakartojamas „Opel Vizor”, ženklui būdingas priekinis skydelis su toliau tobulinama „Intelli-Lux LED® Matrix” šviesų sistema. Naujoji „Corsa Electric” dabar siūlo dvi visiškai elektrines pavaros opcijas: naują opciją su 115 kW/156 AG ir iki 405 kilometrų nuvažiuojamu atstumu bei kitą opciją su 100 kW/136 AG ir iki 354 kilometrų nuvažiuojamu atstumu (WLTP2). Kaip ir naujausios „Astra” pasirinkimai gali būti komplektuojami su visiškai skaitmeniniu prietaisų skydeliu, pagrįstu integruota „Qualcomm Technologies” Snapdragon® Cockpit-Platform3.

Kampanijos su „wow” veiksniu: „Mokka Electric” ir „Corsa Electric” dėmesio centre

„Opel” taip pat aktyviai dalyvauja novatoriškoje kampanijoje „Yes, of Corsa”, kurioje atsakoma į svarbius klausimus apie mažo automobilio savybes. Trumpa, dalykiška ir linksma kampanija skirta žmonėms, kurie ieško lengvo ir jaudinančio elektrinio mobilumo.

Ralio automobilis su žinute: Opel Corsa Rally Electric”, Elisa Klinkenberg

Modernus, pažangus ir visada pasirengęs nustebinti – „Opel” dar kartą tai įrodė šių metų „ADAC Opel Electric Rally Cup” lenktynėse „powered by GSe”. Trečiajame sezone pirmoji pasaulyje elektrinių automobilių ralio taurė ir toliau teikė ne tik įspūdžių ir dinamiškumo, bet ir įvairovės, kaip parodė Elisos Klinkenberg sukurtas „Corsa Rally Electric”. Žalios, baltos, rožinės ir raudonos spalvų netradicinis „meno automobilis” įnešė šviežios dvasios į elektrinių „Corsa” ralio automobilių lauką. Ant juodo stogo baltomis raidėmis užrašytas žodis „E[M]POWER” reiškia ne tik elektros energiją, kuri varo visus taurės automobilius, bet ir vis gausėjančio dalyvių moterų skaičiaus galią. ADAC „Opel Electric Rally Cup” taip pat reiškia tvarumą, už kurį ši novatoriška koncepcija neseniai gavo Vokietijos automobilių sporto federacijos DMSB tvarumo apdovanojimą.

Elektrifikaciją su „wow” veiksniu užtikrina ir „Opel Rocks e-XTREME”, laimėjęs #OpelDesignHack konkursą. Ši vienetinė transporto priemonė demonstruoja linksmą požiūrį į keturračius su išskirtiniais išoriniais ratais, priekiniais dvigubais svyruokliais ir ryškiai geltonu apsivertimo lanku. Unikalus visureigis traukė minią visur, kur tik šiais metais pasirodė.

Elektrinis ir pritaikytas ateičiai: Nauja „Opel” komercinių automobilių gama

Be lengvųjų automobilių, „Opel” taip pat pirmauja komercinių automobilių gamyboje ir neseniai pristatė naujos kartos „Opel Combo”, „Vivaro” ir „Movano”. Kiekviena naujiena į lengvųjų krovininių automobilių segmentą įneša naują stilių. Svarbiausi atnaujintų salonų akcentai – naujos su „Apple CarPlay” ir „Android Auto” suderinamos belaidės informacinės ir pramoginės sistemos su spalvotais iki 10 colių dydžio jutikliniais ekranais.

Naujųjų „Opel Combo”, „Opel Vivaro” ir „Opel Movano” akumuliatorinių elektrinių versijų patogumas ir toliau bus panašus į atitinkamų opcijų su vidaus degimo varikliais bekompromisį patogumą. Dėl moderniausių akumuliatorių technologijų ir patobulinimų, pavyzdžiui, dar didesnio transmisijos efektyvumo, visi trys automobiliai ir toliau bus pirmaujantys savo klasėje, nesukeliantys vietinės taršos. Be to, jie pelnys balų dėl savo krovinių talpos ir krovinių gabenimo galimybių.Taip pat, prie „Vivaro HYDROGEN” ateityje prisijungs didžiausio „Opel” lengvojo komercinio automobilio „Movano HYDROGEN” versija su kuro elementais.

Kaip neseniai paskelbta, nauji „Opel Combo Electric” ir „Opel Zafira Electric” taip pat laukia savo eilės. Su šiais erdviais automobiliais (didelės) šeimos, pervežimo paslaugų teikėjai ir pan. gali tikėtis dar daugiau stiliaus ir ryšio, o taip pat nuvažiuoti toliau su vienu įkrovimu. Naujasis „Combo Electric” galės nuvažiuoti iki 330 km (+50 km, palyginti su ankstesniu modeliu), o naujoji „Zafira Electric” net iki 350 km (+20 km) (preliminarūs WLTP2 duomenys; transporto priemonių dar nėra).

Aiški kryptis 2024 m: Nuoseklus elektrifikavimo diegimas

„Opel” elektrifikavimas tęsis ir kitais metais, kai dėmesys bus sutelktas į tris svarbius etapus. 2024 m. „Opel” švęs 125 metų automobilių gamybos sukaktį ir kiekvienoje automobilių gamoje pasiūlys bent po vieną elektrinį modelį, įskaitant „Crossland” įpėdinį ir visiškai naują „Grandland”. Taigi „Opel” ir toliau nuosekliai skatina pokyčius elektromobilių link. Naujasis „Grandland” bus gaminamas Tiuringijoje esančioje Eizenacho gamykloje, į kurią „Stellantis” šiam tikslui investuoja daugiau kaip 130 mln. eurų.

Straipsnis: Stellantis