Stilingas ir dinamiškas, erdvus ir universalus, su visiškai elektrifikuota transmisija – toks yra naujasis „Opel Grandland”, kurį šiandien pristatė Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas. Naujajame automobilyje daugelis dizaino bruožų, pirmą kartą matytų „Opel Experimental” koncepciniame automobilyje, pirmą kartą atgimsta serijinės gamybos modelyje. Tarp šių savybių – 3D vizorius su apšviestu „Blitz” logotipu, išdidžiai įsitaisiusiu automobilio centre, ir nuolat šviečiantis užrašas „OPEL” gale. Kiti svarbiausi akcentai: „Intelli-Lux Pixel HD” apšvietimo sistema su daugiau kaip 50 000 atskirų elementų, taip pat BEV pritaikyta STLA Medium platforma ir nauja plokščios baterijos pakuotės konstrukcija, leidžianti įrengti 98 kWh bateriją. Tai leis „Grandland Electric” nuvažiuoti iki maždaug 700 kilometrų be taršos (pagal WLTP1).
„Naujasis „Grandland” yra svarbus „Opel” etapas. Su juo kiekvienas be išimties „Opel” dabar gali būti varomas elektra. Tai didelis žingsnis mūsų elektrinėje gamoje. Naujasis „Grandland” buvo suprojektuotas ir sukurtas Riuselsheime, o bus gaminamas Eizenache. Ryšys su „Opel Experimental” yra neabejotinas. Jame siūlomos naujovės, kurios pirmą kartą buvo pastebėtos šiame nepaprastame koncepciniame automobilyje. Todėl naujasis „Grandland” sustiprins mūsų pozicijas svarbiame C-SUV segmente”, – sakė „Opel” generalinis direktorius Florianas Huettlas.
BEV pritaikyta platforma padeda užtikrinti maždaug 700 km elektrinį nuvažiavimą (WLTP1)
Naujos kartos „Grandland” yra svarbus „Opel” žingsnis siekiant dar patrauklesnio elektromobilumo. Tai pirmasis „Opel” automobilis, kuriame naudojama „Stellantis STLA Medium BEV” platforma. Dėl naujos architektūros, naujos plokščios baterijos, kurios talpa siekia iki 98 kWh, naujos kartos elektros variklio ir energiją taupančių funkcijų, tokių kaip šilumos siurblys, naujasis „Grandland Electric” galės nuvažiuoti iki maždaug 700 kilometrų WLTP1 elektra varomu automobiliu be vietinės taršos. Kitur taip pat garantuojami trumpi sustojimai įkrovimui. Viešojoje greitojo įkrovimo stotelėje iki 80 proc. akumuliatoriaus talpos įkraunama per 26 minutes.
„3D Vizor”, apšviestas „Blitz”, „Edge Light Technology” ir „Intelli-Lux Pixel Matrix HD
Naujas pagrindas taip pat suteikė dizaineriams naujos laisvės, o įspūdinga naujojo „Grandland” laikysena išryškėja iš pirmo žvilgsnio. Dėl 173 mm didesnio ilgio, 19 mm didesnio aukščio ir 64 mm didesnio pločio, palyginti su pirmtaku, naujokas kelia pasitikėjimą (ilgis: 4650 mm; plotis: 1905 mm; aukštis: 1660 mm). Kartu su iki 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais tai padeda jam drąsiai ir patogiai įsitvirtinti „Opel” visureigių asortimento viršūnėje. Dar daugiau didingumo suteikia naujas „Opel” prekės ženklui būdingo veido dizainas: 3D Vizor. Šis elementas derinamas su apšviestu „Opel Blitz” logotipu, kuris dar labiau išryškėja naudojant „Edge Light” technologiją. Naujajame „Grandland” perimtas „Opel Compass” dizainas, kurį pristatė „Experimental” koncepcinis vežimėlis. Jis remiasi centrinės klostės principais, o visi elementai išdėstyti horizontaliai su „Electrified Blitz” emblema centre.
Kartu su naujuoju šviečiančiu logotipu naudojama dar viena Riuselsheimo inžinierių sukurta apšvietimo naujovė – pramonėje pirmaujanti „Intelli-Lux Pixel Matrix HD”. Ši sistema turi daugiau kaip 50 000 elementų (tiksliau, 51 200 elementų, iš kurių 25 600 kiekvienoje pusėje), skirtų didelės raiškos šviesos paskirstymui, ir debiutuoja naujajame automobilyje. Atsižvelgiant į eismo situaciją, priešais esantys ir artėjantys objektai aptinkami kamera, o „Intelli-Lux Pixel Matrix HD” šviesa šiuos objektus užstoja dar tiksliau nei standartinės „Matrix Light” technologijos ir užtikrina daug ryškesnį ir tolygesnį šviesos srautą – visa tai užtikrina, kad kiti eismo dalyviai nebūtų akinami. Be to, naujosios pasisveikinimo ir atsisveikinimo animacijos su grafinėmis projekcijomis transporto priemonės priekyje jau dabar leidžia numatyti ateities galimybes.
Erdvus interjeras su 16 colių centriniu ekranu, AGR sėdynėmis ir išmaniais daiktadėžės sprendimais
Naujojo „Grandland” viduje keleivius pasitinka dar daugiau drąsių ir švarių elementų, derančių su šilta ir patrauklia aplinka. Architektūriniu požiūriu interjero išplanavimas pabrėžia horizontalią temą – linijos, einančios per prietaisų skydelį į duris, sustiprina pločio ir erdvumo pojūtį, o šiek tiek į vairuotoją orientuotas 16 colių centrinis ekranas ir aukšta centrinė konsolė sukuria sportiškumo įspūdį. Už vairo esančiame plačiame ir visiškai skaitmeniniame klasteryje pateikiama svarbiausia informacija, leidžianti vairuotojui sutelkti dėmesį į vairavimo malonumą ir kartu su „Intelli-HUD head-up” ekranu išvengti būtinybės atitraukti akis nuo kelio. Vairuotojai taip pat gali rankiniu būdu arba automatiškai įjungti „Pure” režimą. Jis sumažina vairuotojo informacinio skydelio, priekinio ekrano ir centrinio ekrano turinį ir užtikrina, kad vairuojant naktį ar lyjant lietui dėmesys būtų dar mažiau blaškomas. Laikantis „Opel” tradicijų, dažnai naudojamus nustatymus, pavyzdžiui, klimato kontrolę, taip pat galima intuityviai valdyti keliais likusiais fiziniais mygtukais.
Alternatyvios pavaros, dažnio selektyvaus slopinimo technologija ir daugybė pagalbinių vairuotojo sistemų
Klientai, kurie vietoj vien tik elektrinės pavaros renkasi kitas transmisijas, taip pat ras tai, ko trokšta jų širdis, visiškai elektrifikuotos pavaros asortimente.Naujasis „Grandland Plug-in Hybrid”, siūlantis iki 85 km ridą be vietinių teršalų (WLTP1), ir „Grandland Hybrid” su 48 voltų technologija siūlo dar daugiau įdomių sprendimų, kurie užtikrina vairavimo malonumą ir kartu mažina suvartojimą bei CO2 emisiją.
Nors „Grandland” mažina išmetamųjų teršalų kiekį, jis vis tiek užtikrina dinamišką ir patogų vairavimo malonumą.Tai padaryti leidžia važiuoklėje naudojami amortizatoriai su dažnio selektyvaus slopinimo technologija.Ši unikali technologija sukuria antrą hidraulinį kontūrą amortizatoriaus kameroje, kad mechaniškai pritaikytų slopinimo jėgą pagal dažnį.Priklausomai nuo situacijos, kelio dangos sąlygų ir vairavimo stiliaus, ji leidžia taikyti skirtingas slopinimo charakteristikas, skirtas patogiam slydimui esant aukštam dažniui, t. y. esant trumpiems smūgiams, pavyzdžiui, į grindinį ar šulinio dangtį, taip pat sportiškam, ambicingam vairavimo stiliui su tiesioginiu kontaktu su keliu esant žemam dažniui. Grandland dar greičiau ir tiesiogiai reaguoja į bet kokią vairuotojo komandą ir, kaip būdinga „Opel”, išlieka stabilus stabdant, įveikiant posūkius ir važiuojant dideliu greičiu Autobahn. Opel DNR dar labiau pabrėžia specialios spyruoklės, antiroloninis strypas, vairo mechanizmas ir ESC reguliavimas.
Dėl modernios naujos platformos, inovatyvių naujų technologijų ir daugybės dizaino elementų, pirmą kartą matytų „Opel Experimental” koncepciniame automobilyje, naujasis „Grandland” patogiai įsitaiso prie „Opel” visureigių portfelio vairo, o „Opel” vykdomai elektrifikavimo strategijai suteikia naują visiškai elektrinės laisvės lygį.