Įelektrinti ir praktiški kasdieninėms kelionėms tai yra šiuolaikiniai Opel automobiliai, pradedant „Corsa“ ir „Astra“, baigiant naujuoju „Grandland“. Tiek lengvųjų automobilių modeliai, tiek lengvosios komercinės transporto priemonės turi vieną bendrą bruožą – jie visada užtikrina ramią kelionę su naujausiomis aktyviosios ir pasyviosios saugos sistemomis. Saugumas yra Opel tradicija visose transporto priemonių klasėse. Gamintojas vis dar lenkia laikus ir teisinius reikalavimus, kaip rodo ES reglamentai ir penkių dešimtmečių istorija. 1973 m. Opel pradėjo įrenginėti saugos diržus kaip standartą, trimis metais anksčiau negu tai tapo privaloma.

Lygiai prieš 50 metų pristatytas eksperimentinis automobilis „OSV 40“ buvo įrengtas taip, kad atlaikytų susidūrimą priekiu, važiuojant 65 km/h greičiu. Jis pademonstravo, kad optimalų saugumą galima pasiekti ne tik dideliais ir sunkiais automobiliais, tačiau ir kompaktiniais. Sėkmės paslaptis – užpildyti buferiai, sustiprintos konstrukcijos bei minkštesnis interjeras. Be to, „OSV 40“ automobilis turėjo ir kitas pažangias savybes: sutvirtintą vairą, klaidų rodymą skydelyje lempučių pagalba, avarinius žibintus ir galinio vaizdo veidrodėlį, kuris sumažino akląją zoną iki minimumo.

OSV 40 inovacijos ir eksperimentai padarė įtaką būsimiems Opel modeliams ir prisidėjo prie saugaus automobilio sampratos keitimo. Šiuolaikiniams žmonėms saugumas tapo vienu iš svarbiausių aspektų renkantis automobilį. Naujos kartos Astra ir Astra Sports Tourer automobiliai komplektuojami su papildoma saugos įranga:

  • Aktyvia avarinio stabdymo sistema
  • Aktyvia eismo juostos palaikymo sistema
  • Greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema
  • Vairuotojo budrumo kontrolės sistema
  • Adaptyvia pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu
  • Parkavimosi kamera priekyje ir gale
  • Galinio vaizdo kamera su 360 laipsnių vaizdu

OSV 40 vidusOSV 40 veidrodėliaiOSV 40 automobilio galinis bamperis