Birželio 13 d. naujasis PEUGEOT E-208 GTi įveikė pirmąjį legendinės Le Mano trasos ratą. Tai buvo simboliška akimirka, įvykusi prieš pat lenktynių pradžią.

GTi versija sugrįžta viename sėkmingiausių B segmento automobilių – PEUGEOT E-208. Automobilis siūlo geriausią galią tarp elektrinių hečbekų, net 280 AG ir įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/h vos per 5,7 sekundės. Prieš 40 metų PEUGEOT įžengė į automobilių istoriją, pristatydama 205 GTi. Kelios versijos – 1,6 l (1984 m.) ir 1,9 l (1986 m.) sukūrė naują mažo sportiško hečbeko koncepciją. Per keturis dešimtmečius GTi ženklelis tapo sportinių automobilių istorijos dalimi – 306, 206, 207, 208 modeliai buvo vertinami už savo dinamiškumą. GTi tai ne tik emblema, bet ir išskirtinumo ženklas.Šiandien PEUGEOT tęsia GTi legendą šiuolaikiškai ir drąsiai interpretuodama šio simbolio DNR. Naujasis PEUGEOT E-208 GTi tai pirmasis 100 % elektrinis GTi modelis. Šiuolaikinio ir tvaraus vairavimo malonumo išraiška, jungianti rinkoje pirmaujantį našumą B segmente su kasdieniu universalumu.


Didesnis sportiškumas
Kaip ir visi GTi modeliai per pastaruosius 40 metų, E-208 GTi pasižymi 30 mm žemesne važiuokle ir platesne vėže: 56 mm priekyje ir 27 mm gale.
18 colių ratai su „PEUGEOT GTi“ ženklu bei perforacijomis, primenančiomis 205 GTi „skylėtus“ ratus, tuo pačiu užtikrina geresnį stabdžių aušinimą.
Ikoniškas ir subtilus eksterjeras
Išplatintos ratų arkos su raudona sportine linija – dar viena užuomina į 205 GTi. Sportišką stilių papildo priekinio buferio spoileris ir juodas galinis difuzorius su LED rūko žibintu.
E-208 GTi siūlomas išskirtine, ryškiai raudona spalva.
Įkvepiantis salonas
Raudona kiliminė danga, grindų kilimėliai ir saugos diržai kuria sportišką atmosferą. Priekinės sėdynės primena 205 GTi 1.9 modelio sėdynes su centrine raudona juosta, o šonai dekoruoti 205 GTi 1.6 stiliaus raudonu tinklu.
Kompaktiškas vairas padengtas perforuota raudona oda su Alcantara® apdaila ir raudonu logotipu centre.
Sukurtas Prancūzijoje
E-208 GTi sukurtas PEUGEOT Sport inžinierių ir PEUGEOT dizainerių. Tai pirmasis visiškai elektrinis PEUGEOT Sport automobilis.
Pasaulio ištvermės čempionato patirtis su 9X8 hibridais padėjo optimizuoti aušinimą ir energijos regeneraciją.

Išskirtiniai vairavimo pojūčiai

280 AG variklis ir 345 Nm sukimo momentas
0-100 km/h vos per 5,7 sek., maksimalus greitis – 180 km/h.
Riboto slydimo diferencialas
Užtikrina geresnį posūkių įveikimą ir stabilumą.
54 kWh baterija
Su optimizuotu aušinimu, skirta intensyviam naudojimui.
Aukštos klasės važiuoklė
Geriausias galios ir svorio santykis B segmente (5,7 kg/AG). Nauja sustiprinta važiuoklė, „Michelin“ padangos, galinis stabilizatorius ir sportinis ESP režimas.
Didelio našumo stabdžiai
355 mm priekiniai diskai su keturių stūmoklių suportais. Galiniai stabdžiai iš originalaus E-208 modelio, užtikrinantys veiksmingumą be perteklinio blizgesio.

Pilna elektros ekosistema

54 kWh baterija su optimizuotu valdymu.
Išmanios paslaugos
Kelionės planavimas, V2L funkcija (galimybė perduoti elektrą kitiems prietaisams), MyPEUGEOT® programėlė su nuotoliniu valdymu.

PEUGEOT pažadas

Kaip ir visi elektriniai PEUGEOT modeliai, E-208 GTi gauna „PEUGEOT ELECTRIC PROMISE“:
  • 8 metų / 160 000 km garantija baterijai;

Straipsnis: Stellantis