Balocco poligone atgyja naujasis „Alfa Romeo Milano”. Debiutas – balandžio 10 d.

Balocco bandymų poligone vyko būsimo sportinio automobilio „Alfa Romeo Milano”, kurį suplanavo ir suprojektavo meistriškas „Alfa Romeo Centro Stile”, kūrimo bandymai. Milano pasauliui bus pristatytas balandžio 10 d. Milane vyksiančiame renginyje, kuris bus tiesiogiai transliuojamas visiems norintiems.

Vadovaujant italų inžinierių komandai, kuri atliko svarbų vaidmenį įgyvendinant nepaprastus 100 % „Alfa Romeo” projektus (tokius kaip 4C, 8C, „Giulia” ir „Stelvio Q” bei „Giulia GTA”), Milano – automobilis, kuriuo „Alfa Romeo” turėtų debiutuoti 100 % elektromobilių pasaulyje – ir jo kūrimas yra tobulinami. Tobulinimo strategijas koordinuoja Italijos „Alfa Romeo” inžinierių komanda Balocco poligone, kur bandymų vairuotojai randa idealias sąlygas trasoje išbandyti „Alfa Romeo” dinamikos inžinierių, atsakingų už projekto patvirtinimą, nustatytus reikalavimus ir tikslus.

Vadovaujant ekspertui Domenico Bagnasco, atsakingam už automobilio dinaminės esmės patvirtinimą, Milano, kaip visada kiekvienai „Alfa Romeo”, derinamas prie išskirtinių tikslų. Domenico Bagnasco karjeroje – keli „Alfa Romeo” sportiniai automobiliai, tapę kolektyvinės pasąmonės dalimi, kaip šios markės vairavimo malonumo ir sportiškumo manifestas: įsimintinas 8C, brutalusis 4C, legendinė Giulia GTA ir daugelis kitų.

Komanda daugiausia dėmesio skiria išskirtiniam dinamiškumui, tikslingai ir konkrečiai įsikišdama į sustabdymą. Siekiama nepakartojamos vairavimo dinamikos, pagrįstos tiesiogine ir itin tikslia vairavimo geometrija, kad būtų užtikrintas greitas posūkių įveikimas ir aukštas sukibimo su kelio danga lygis.

Projektui vadovauja Stefano Cereda, ilgą laiką garsus „Alfa Romeo” projektų dalyvis. Stefano Cereda, vadovavęs Giulia ir Stelvio dyzelinių variklių kūrimui, debiutavo Alfa Romeo projekte Giorgio, kuris įsiminė dėl to, kad iš puikių Alfa Romeo inžinierių buvo reikalaujama konfidencialumo kuriant didingiausią pastarųjų dešimtmečių plėtros projektą. Prieš išdidžiai imdamasis vadovauti Milano projektui, Stefano uždegė žalią šviesą Tonale’s Plug-In Hybrid Q4 280 AG variklio kūrimui.

Straipsnis Stellantis