PEUGEOT entuziastingai ir ryžtingai pasiryžęs radikaliai transformuotis, kad iki 2025 m. taptų pirmaujančiu prekės ženklu Europos elektrinių automobilių rinkoje. PEUGEOT siūlo plačiausią elektromobilių asortimentą iš visų pagrindinių Europos markių ir siekia įtikinti savo klientus dalyvauti šioje evoliucijoje, daugindamas iniciatyvas, kad nulinės emisijos mobilumas taptų prieinamas, paprastas ir ramus.

Po 2023 m. sausį inicijuotos E-LION DIENOS PEUGEOT naudojasi galimybe 2024 m. pirmajame savo pranešime pristatyti savo įsipareigojimą siekti darnaus vystymosi bei pagrindinius ir struktūrinius veiksmus, kuriais grindžiamas šis užmojis.

Plačiausia iš visų Europos pagrindinių markių elektromobilių linija, atitinkanti visus privačių ir BtoB klientų poreikius,
„PEUGEOT ALLURE CARE” – precedento neturinti programa, skirta naujojo PEUGEOT E-3008 klientams, kuri apima visus elektrinius ir mechaninius elementus iki 8 metų/160 000 km. Taip PEUGEOT tampa pirmuoju Europos prekės ženklu, siūlančiu tokią plačią draudimo apsaugą vienam iš savo modelių,
ChatGPT technologija siūloma visiems klientams visoje PEUGEOT lengvųjų ir komercinių automobilių gamoje,
PEUGEOT stiprina savo veiksmus žiedinės ekonomikos srityje, vadovaudamasi STELLANTIS grupės „4R” strategija: „4R4”,
Prekės ženklas įsipareigoja vykdyti švietimą ir skelbia apie partnerystę su BORN FREE.

E-LION projektas yra PEUGEOT strategijos, kuria siekiama sukurti tvarų ateities mobilumą, pagrindas. Tai visapusiškas, 360 laipsnių požiūris, kuris neapsiriboja vien tik transporto priemonių elektrifikavimu ir yra paremtas penkiais „E ramsčiais”:

  • Produktų ir paslaugų sistema, pagrįsta STELLANTIS sprendimais.
  • Patirtis klientui nuo pradžios iki pabaigos.
  • Elektra, 100 proc. elektra varomas automobilis iki 2024 m. pabaigos.
  • Efektyvumas, užtikrinantis maksimalų našumą su minimaliomis elektros sąnaudomis.
  • Aplinka, tvarumo tikslas ir mūsų įsipareigojimas iki 2038 m. tapti nuliniu anglies dioksido kiekiu.

„ChatGPT” atvyksta į visų PEUGEOT transporto priemonių i-COCKPIT®

PEUGEOT dar labiau gerina klientų patirtį, vieną iš 5 E-Lion projekto ramsčių, siūlydama ChatGPT technologiją visose savo keleivinėse ir komercinėse transporto priemonėse (5 bandomosiose rinkose, o nuo 2024 m. antrojo pusmečio bus pradėta diegti plačiau). Geriausiai žinomas generatyvinio dirbtinio intelekto modelis integruotas į PEUGEOT i-Cockpit ir, pasitelkus OK PEUGEOT balso asistentą, tampa tikru partneriu, galinčiu atsakyti į daugybę klausimų ir užklausų bet kokia tema.

Įjungus „OK PEUGEOT” balso asistentą, tereikia ištarti savo užklausą, kad „ChatGPT” atsakytų išsamiai. Generatyvinis dirbtinis intelektas gali pateikti atsakymus į konkrečius klausimus, pavyzdžiui, pasiūlyti lankytinus miesto objektus, juos pristatyti ir nuvesti į juos suderinus su navigacijos sistema, tačiau jis taip pat gali pagyvinti jūsų kelionę bendraudamas su keleiviais, suteikdamas laisvę jūsų kūrybiškumui.

„PEUGEOT” PRISIDEDA PRIE ŠVIETIMO

Projekto „E-Lion” esmė – žmogiškumas ir aplinka. PEUGEOT nusprendė švietimui skirti svarbiausią vietą savo atsakingoje strategijoje ir savo indėlį sutelkti į konkrečius švietimo veiksmus, darančius poveikį aplinkai.

Pirmoji partnerystė buvo užmegzta 2023 m. pavasarį su Prancūzijos mokslo ir švietimo asociacija UNDER THE POLE, kurios viena iš misijų – didinti naujosios kartos informuotumą apie svarbiausius vandenynų išsaugojimo iššūkius. PEUGEOT BOXER automobiliai buvo skirti jų įrangai vežti per būsimas ekspedicijas, taip pat vilkti UNDER THE POLE edukacinį karavaną per visą Prancūziją, kad jis galėtų vykdyti vandenynų sąmoningumo didinimo akcijas su plačiąja visuomene ir mokyklose.

Šiandien PEUGEOT skelbia apie antrą 2024 m. partnerystę su Jungtinės Karalystės labdaros organizacija „BORN FREE”, kuri siekia apsaugoti laukines rūšis ir laukines vietoves, įtraukdama, mokydama ir suteikdama vietos bendruomenėms galimybę sugyventi su laukiniais gyvūnais Kenijoje ir kitose pasaulio šalyse.

Willas Traversas, vienas iš „BORN FREE” įkūrėjų, sakė: „Pavyzdžiui, liūtai puola gyvulius. Tačiau „Peugeot” remiant ir įsipareigojant, „BORN FREE” diegia veiksmingas ir novatoriškas strategijas, pavyzdžiui, plėšrūnams atsparias tvoras arba „Bomas”, kad apsaugotų žmones ir galvijus, išsaugotų gamtos išteklius, apsaugotų laukinius gyvūnus ir vietos gyventojus, taip padėdama užtikrinti visų saugumą.”

Linda Jackson: „PEUGEOT generalinė direktorė: „Šiandien labiau nei bet kada anksčiau toks prekės ženklas kaip PEUGEOT turi prisidėti prie atsakingesnio ir tvaresnio pasaulio ateities kartoms kūrimo. Esame pakeliui į savo tikslą – pasiekti nulinį anglies dioksido kiekį, tačiau yra įvairių būdų, kaip to pasiekti. Esu įsitikinęs, kad ŠVIETIMAS yra vienas iš raktų į tvaresnį pasaulį, todėl norime prie to prisidėti”.

 

Straipsnis: Stellantis