• „Citroën” pristatys C4 ir C4 X Hybrid 136 su nauja 48 V hibridine technologija.
  • 48V hibridinė technologija suteikia C4 arba C4 X Hybrid 136 didelį naudojimo paprastumą ir universalumą, nesant poreikio jį įkrauti, neprilygstamą komforto ir sklandumo pojūtį važiuojant automobiliu, taip pat efektyvumą – beveik 20 proc. mažesnes sąnaudas ir mažesnę CO2 emisiją.
  • Asortimentas, tinkantis kiekvienam: C4 ir C4 X labiau nei bet kada atitinka klientų lūkesčius – siūlomi benzininiai ir dyzeliniai varikliai, elektrinės jėgainės ir šis naujas hibridinis sprendimas, palengvinantis prieigą prie elektrifikacijos.
  • C4 Hybrid 136 galima užsisakyti nuo 33 200 eurų, C4 X Hybrid 136 – nuo 33 900 eurų. Pirmieji automobiliai bus pristatyti 2024 m. pavasarį.

Hibridinis 136 automobilis veikia paprastai ir sklandžiai, jo nereikia įkrauti, todėl jis yra patogus ir universalus, o jo išmetamų teršalų kiekis ir sąnaudos, palyginti su analogiška benzinine versija, sumažėja beveik 20 %. Taigi, galėdamas iki 50 % kelionių mieste atlikti elektriniu režimu, neišskiriant teršalų, jis pateikia visus elektrinio vairavimo privalumus – nuo patogaus naudojimo iki galimybės važiuoti mažos taršos zonose ir sumažinti mokesčius, kai kuriose šalyse taikomus benzininiams modeliams. Su hibridiniu 136, C4 ir C4 X siūlo ypač vientisą ir patrauklią sintezę, pabrėžiančią paprastumą ir ramybę kelyje. Šią „Hybrid 136” versiją galima įsigyti nuo 33 200 eurų už C4 ir 33 900 eurų už C4 X.

MAŽESNĖS DEGALŲ SĄNAUDOS, KARTU DIDINANT KOMFORTĄ IR PATOGUMĄ

Su šia nauja hibridine jėgaine Citroën siūlo naują elektrifikuotą alternatyvą, kuri užtikrina grynai elektrinio vairavimo komfortą, degalų taupymą ir mažesnę CO2 emisiją, kartu efektyviai valdant išlaidas.

Galimybė mieste važinėti elektra varomu automobiliu: C4 ir C4 X Hybrid 136 gali važiuoti elektriniu režimu miestuose, lengvais keliais arba manevruojant. Mieste ši hibridinė versija iki 50 % kelionių gali atlikti tik elektra, be taršos ir vibracijos. Dėl grynai elektrinio važiavimo privalumų kasdien važiuojant į darbą mieste ar greitkeliu pagerėja savijauta automobilyje.

Mažesnės degalų sąnaudos : Hibridinė 48 V technologija optimizuoja C4 ir C4 X modelių eksploatacines savybes ir degalų sąnaudas, todėl, palyginti su „PureTech 130 EAT8” benzininiu varikliu, vidutiniškai sutaupoma 1 l/100 km (20 %). Pažymėtina, kad ši jėgainė labai įdomi efektyvumu važiuojant mieste – vidutinė degalų ekonomija siekia beveik 30 %.

Sumažintas išmetamo CO2 kiekis : Šis variklis taip pat turi teigiamą poveikį CO2 emisijai, kuri, palyginti su „PureTech 130 S&S EAT8″ benzininiu varikliu, sumažėja iki -20 % (daugiau nei 25 g). Su 107 g CO2/km (pagal WLTP mišrųjį ciklą ir versiją) C4 ir C4 X suteikia laisvę važiuoti be suvaržymų ir nevaržomai daugelyje vietovių, kuriose taikomi eismo apribojimai.

Paprastumas ir malonumas : šios naujos C4 ir C4 X versijos hibridinis vairavimas užtikrina didelį naudojimo paprastumą, nes du varikliai – elektrinis ir šiluminis – veikia kartu arba atskirai, automatiškai, sklandžiai ir be vairuotojo įsikišimo. O esant stipriam pagreičiui, elektros variklis suteikia papildomą 9 kW (apie 12 AG) galią, užtikrindamas nuolatinį naudojimo paprastumą, garantuodamas dinamiškumą.

Su baterija, kuri automatiškai įkraunama, kai automobilis sulėtėja, ši naujoji jėgainė padidina kasdienio naudojimo patogumą ir patiks klientams, kurie nori naudotis elektra varomu automobiliu, išvengdami įkrovimo apribojimų.”

NAUJOS 48 V HIBRIDINĖS TECHNOLOGIJOS APRAŠYMAS

Naudojant šią hibridinę 48 V technologiją, mišrus arba visiškai elektrinis važiavimo laikas optimizuojamas siekiant didesnio vairavimo komforto ir mažesnių degalų sąnaudų bei CO2 emisijos. Ši lengva ir kompaktiška hibridizacijos sistema pagrįsta:

  • Naujos kartos 1.2 „PureTech” benzininis variklis, specialiai sukurtas (40 proc. dalių yra naujos) hibridizacijai, 3 cilindrų, 1199 cm3, 136 AG (100 kW) galios esant 5500 aps/min ir 230 Nm sukimo momento esant 1750 aps/min. Pasirinktas kintamos geometrijos turbokompresorius ir paskirstymo grandinė prisideda prie jo našumo ir tvirtumo. Euro 6.4 standartus atitinkantis ir pagal Millerio ciklą veikiantis variklis pasižymi geresniu šiluminiu efektyvumu, todėl sumažėja CO2 emisija.
  • Sinchroninis elektros variklis su nuolatiniais magnetais, galintis užtikrinti 21 kW (28 AG) ir 55 Nm didžiausią galią ir sukimo momentą. Jis užtikrina C4 ir C4 X elektrinį veikimą, kai reikia mažo sukimo momento, važiuojant nedideliu greičiu, manevruojant ar lėtėjant, ir padeda šiluminiam varikliui įsibėgėjant. Jis taip pat atlieka akumuliatoriaus įkrovos generatoriaus funkciją lėtėjimo metu, taip sumažindamas stabdžių nusidėvėjimą.
  • Diržinis starteris, maitinamas 48 V įtampa, naudojamas šiluminiam varikliui greitai ir operatyviai užvesti.

Straipsnis Stellantis