Išbandomas naujasis „Avenger e-Hybrid” su naujovišku 48 voltų hibridiniu varikliu
- Jau šiandien žurnalistai turės galimybę keliauti po Balocco ir jo apylinkes dviem skirtingais maršrutais, sukurtais siekiant išryškinti ir įvertinti naujojo „Jeep Avenger e-Hybrid”48 voltų hibridinio variklio technologijos savybes.
- Bandymų metu taip pat bus galima išbandyti naujausią „Jeep Renegade” ir „Jeep Compass e-Hybrid” versiją.
Kovo 12-20 d. Balocco mieste – tarptautiniame eksperimentinės plėtros etalone – Europos žurnalistams suteikiama išskirtinė galimybė susipažinti su unikaliomis kultinio „Jeep®” prekės ženklo e. hibridinių transporto priemonių savybėmis, o pirmasis pasirodo naujasis „Avenger e-Hybrid”. Balocco – tai vieta, kur buvo sukurti keli naujausi Jeep modeliai, visų pirma Renegade, ir kurioje yra geriausia bekelės trasa Europoje bei visi reikalingi bandymai kelyje.
Ericas Laforge’as, „Jeep” prekės ženklo vadovas Europoje, komentavo: „Jeep” kompanijai naujasis „Avenger e-Hybrid” yra labai svarbus, nes dar labiau sustiprina mūsų siūlomą „pasirinkimo laisvę”. Tai trečioji galimybė, papildanti benzininius ir visiškai elektrinius automobilius, suteikianti pirmąją prieigą prie elektrinio mobilumo tiems, kurie jaučiasi dar nepasirengę prisijungti prie šios rinkos evoliucijos. Naujajame „Avenger e-Hybrid” derinama elektrifikacija ir automatinė pavarų dėžė, ko šiuo metu pageidauja daugelis klientų”.
Žiniasklaidos dienų, kurių tikslas – parodyti, kad „Jeep” prekės ženklas yra vienintelis, siūlantis lengvą hibridinį automobilį, kuris veikia panašiai kaip visiškai hibridinis, pradžia – naujasis „Jeep Avenger e-Hybrid”. Naujasis „Jeep Avenger e-Hybrid”, pasižymintis išskirtinėmis važiavimo galimybėmis ir kartu užtikrinantis mažesnį CO2 išmetimą, varomas novatoriško 48 voltų hibridinio variklio, toliau plėtoja novatorišką „Jeep” prekės ženklo kelionę elektrifikacijos link.
Žurnalistai kelyje neabejotinai pastebės, kad naujojo „Avenger e-Hybrid” variklis yra aukščiausio lygio technologinis pasiekimas, užtikrinantis ir komfortą, ir našumą. Dėl šios moderniausios technologijos naujasis „Avenger e-Hybrid” užtikrina itin sklandų vairavimą, todėl laimingieji žurnalistai galės mėgautis elektriniu mobilumu važiuodami mažesniu greičiu. Tai įmanoma dėl automatinės 6 laipsnių e-DCS6 dvigubos sankabos pavarų dėžės su integruotu elektriniu varikliu integracijos.
Maršrutas atkartoja dvigubą „Avenger” sielą: jis lengvai važiuoja ir keliu, ir bekele. Viena vertus, maršrutas kelyje leidžia vairuotojui išbandyti hibridines funkcijas (energijos rekuperacija ir elektrinė pavara važiuojant nedideliu greičiu) ir technologines funkcijas, pavyzdžiui, L2 pagalbinio vairavimo funkciją. Kita vertus, bekelės maršrute demonstruojamos visureigio ir bekelės galimybės, kur galima išnaudoti visus modelio privalumus: pasirenkamąjį reljefą, nusileidimo nuo kalno kontrolę, prošvaisą ir bekelės kampus. Dalyviai galės išbandyti naująjį „Avenger e-Hybrid”, kiekvienoje trasoje patirdami po iššūkį: važiuoti kuo daugiau elektra varomu automobiliu bekelės trasoje ir lengvai įveikti bekelės posūkį.
Naujasis „Avenger e-Hybrid” sukurtas taip, kad taptų pirmuoju įžengimo į elektrifikaciją tašku. Jame naudojama transmisija, pagrįsta lengva 48 V hibridine sistema, galinčia užtikrinti beveik visišką hibridinę patirtį. 100 AG vidaus degimo variklis, sujungtas su 21 kW elektros varikliu, integruotas į dvigubos sankabos 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę ir 48 V diržinį starterį, kad sklandžiai pereitų prie elektrinės pavaros, kuri taip pat leidžia dar labiau sumažinti CO2 emisijas. 0,9 kWh ličio jonų akumuliatorius yra po vairuotojo sėdyne, todėl neturi įtakos vidaus erdvei, kuri išlieka tokia pati kaip ir benzininiame „Avenger”.
Visa 48 V hibridinė sistema sveria tik 60 kg daugiau nei įprasta automatinė pavarų dėžė. Dėl to bendras naujojo „Avenger e-Hybrid” svoris yra tik 1280 kg.
Naujasis „Avenger e-Hybrid” gerokai sumažina degalų sąnaudas ir, naudodamas stabdžių rekuperacijos sistemą, kaupia energiją, kad ją galėtų išlaisvinti, kai jos prireiks hibridinio ciklo metu. Be to, į 48 V hibridinę sistemą integruota elektrifikuota automatinė pavarų dėžė sumažina degalų sąnaudas iki – 20 %, palyginti su įprasta automatine pavarų dėže. Iš viso 48 V hibridinės sistemos sąnaudos, palyginti su šiluminiu varikliu, yra -13 %, o jei atsižvelgsime tik į važiavimą mieste, WLTP miesto cikle jos gali sumažėti iki -28 %.
Taigi naujojo „Avenger e-Hybrid” išmetamųjų teršalų kiekis siekia 111 g/km CO2, o grynosios degalų sąnaudos – 20,4 km/l pagal WLTP ciklą.
Naująjį „Avenger e-Hybrid” bus galima įsigyti „Jeep” atstovybėse nuo balandžio pabaigos.
Straipsnis: Stellantis