Elektrinis, naujoviškas, efektyvus: Naujasis „Opel Movano” nustato standartus

Naujasis „Opel Movano” yra pasirengęs atlikti sunkias darbines pareigas, kurios laukia ateityje. Įvairių kėbulų, iki 17 m3 krovinių tūrio ir iki 2 tonų naudingosios apkrovos didžiausias lengvasis komercinis automobilis (LKV) su „Blitz” markės automobiliu visada darė įspūdį. Naujasis „Movano” išlaiko visas klasėje lyderiaujančias savybes ir papildomai prideda naujų, pavyzdžiui, pažangias pagalbos vairuotojui sistemas, kurios pirmą kartą suteikia galimybę važiuoti 2 lygio automatizuotai. Svarbiausia, kad su naujuoju „Movano Electric”, kuris vietoje neišmeta teršalų, „Opel” tęsia elektrifikavimo strategiją – su didesne galia ir didesniu nuvažiuojamu atstumu. Naująjį elektrinį transporterį varo ypač galingas 200 kW/270 AG ir 400 niutonmetrų sukimo momento elektros variklis. Dėl naujos 110 kWh baterijos naujasis „Movano Electric” gali nuvažiuoti iki 420 kilometrų (WLTP1) be įkrovimo sustojimo, todėl jis yra pajėgus ir patikimas partneris net ir ilgesnėse kelionėse. Papildomo universalumo suteikia naujas 230 V kištukinis lizdas prietaisų skydelyje, kuriuo galima maitinti arba įkrauti elektros prietaisus.

Interjere daugiausia dėmesio skiriama ryšiams, ergonomikai ir komfortui. Perdarytame kokpite siūlomos informacinės ir pramoginės sistemos su iki 10 colių spalvotais jutikliniais ekranais. Galima įkrauti išmanųjį telefoną belaidžiu ryšiu, taip pat įvažiavimas ir užvedimas be raktelio. Pasirenkamą universalią „Eat & Work” sėdynę galima naudoti ir kaip darbo stalą. Žvelgiant iš išorės, „Movano” pabrėžia savo naują, modernų ir į ateitį orientuotą charakterį – atnaujintas priekinės ir galinės dalies dizainas, būdingas šiam prekės ženklui, taip pat pasirinktiniai LED priekiniai žibintai.

Patrickas Dingeris, „Opel” vadovas Vokietijoje: „Naujasis „Opel Movano” puikiai papildo automobilių parką ir gali atlikti sunkias pareigas. Naujasis „Movano Electric” nereikalauja jokių kompromisų, nes siūlo dar daugiau galios ir ilgesnį nei anksčiau važiavimo nuotolį. Be to, naujajame „Movano” galima įsigyti 2 lygio automatinio vairavimo sistemą, kuri yra tikras šio segmento pasiekimas. Turėdamas tokias stipriąsias puses, naujasis „Movano” užtikrina automobilių parkų ateitį.”

Naujas „Movano Electric”: Iki 420 km rida (WLTP1) ir 150 kW greitasis įkrovimas

Naujajame „Opel Movano” siūloma kiekvienam naudotojo profiliui tinkama transmisija. Kaip vietinės taršos neišskiriantis „Movano Electric” jis nustato standartus – nuo variklio iki akumuliatoriaus. Anksčiau „Movano” elektros variklis buvo 90 kW/122 AG galios, o dabar naujasis variklis išvysto 200 kW/270 AG. Didžiausias sukimo momentas, pasiekiamas pirmą kartą paspaudus akceleratoriaus pedalą, padidėjo nuo 260 iki 400 niutonmetrų – tai reiškia, kad „Movano Electric” gali stipriai įsibėgėti iš vietos net ir visiškai pakrautas ir greitai įveikti atstumą iki 130 km/val. greičiu. Ankstesnes 37 ir 70 kWh baterijas pakeitė 110 kWh baterija, kuri leidžia nuvažiuoti iki 420 km (pagal WLTP1). Todėl „Movano Electric” vairuotojai vienu akumuliatoriaus įkrovimu gali nuvažiuoti iki 170 km toliau nei anksčiau.

Priklausomai nuo pageidavimų, „Movano Electric” vairuotojai gali rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų, kad optimaliai išnaudotų našumą ir ridą: „Normal” (ribota 160 kW galia), „Eco” – optimizuoti ridą (120 kW) ir „Power” – maksimalus našumas (200 kW). Už vairo esančiomis mentelėmis vairuotojas taip pat gali nustatyti keturis rekuperacijos lygius stabdant.

Naujajame „Movano Electric” standartiškai įrengtas 3 fazių 11 kW galios borto įkroviklis, skirtas įkrauti kintama srove. Be to, tai pirmasis „Opel” modelis, siūlantis galimybę įkrauti iki 150 kW galios nuolatinės srovės įkrovikliu. Viešojoje greitojo įkrovimo stotelėje iki 80 proc. akumuliatoriaus talpos įkraunama tik per 55 minutes.

Papildomo praktiškumo suteikia naujas, papildomai pasirenkamas 230 V lizdas. Jis padeda lengvai įkrauti elektrinius prietaisus, pavyzdžiui, nešiojamuosius kompiuterius, elektrinių įrankių akumuliatorius, planšetinius kompiuterius ir kitus nedidelės galios prietaisus, kuriems reikia iki 150 W elektros energijos. Kištukinis lizdas patogiai įrengtas centrinėje prietaisų skydelio vietoje ir lengvai pasiekiamas priekinių sėdynių keleiviams.

Viskam pasiruošę: neprilygstama kėbulo modelių įvairovė

Naujasis „Movano” taip pat pelnė balų dėl plataus kėbulo stilių pasirinkimo. Keturių ilgių, trijų ratų bazių ir trijų aukščių, taip pat skydinių furgonų, platforminės važiuoklės, dvigubos kabinos, bortinės kabinos ir savivarčio versijos suteikia daugybę konfigūracijos galimybių, atitinkančių atitinkamą naudotojo profilį. Kartu didžiausias „Opel” lengvasis komercinis automobilis nedaro jokių kompromisų dėl naudingosios apkrovos ar krovinių tūrio. Su „Movano Electric” galima vežti iki 1 500 kg naudingosios apkrovos, o su dyzeline versija – iki 2 tonų. Dėl praktiškos akumuliatoriaus vietos po kėbulu visiškai išsaugomas iki 17 m3 krovinio tūris. Be to, „Movano Electric” tinka daugeliui pertvarkymų. Naujasis „Movano”, „Movano Electric”, o ateityje ir „Movano HYDROGEN” taps idealiais, itin efektyviais ir išteklius taupančiais partneriais, dirbant su sunkiasvorėmis transporto priemonėmis. Netrukus „Opel” pradės „Movano” ir „Movano Electric” užsakymų knygas.